Samovrednovanje škole je proces sustavnog i kontinuiranog praćenja, analiziranja i procjenjivanja uspješnosti školskoga rada tj. alat za unaprijeđenje kvalitete.
Temelji se na 3 ključna pitanja. Koliko je dobra naša škola? kako to znamo? Što učiniti da budemo bolji?
Ključnu ulogu u procesu provođenja samovrednovanja ima, osim ravnatelja, školski tim za kvalitetu. Zadaća je školskog tima za kvalitetu proces samovrednovanja prilagoditi potrebama svoje škole te u školski život ugradi proces samovrednovanja.
Tim za kvalitetu Klesarske škole čine sljedeći nastavnici:
Tamara Plastić
Simona Martinić Širković
Ivica Nižetić
Branko Matić
Ante Vuković
važno: Samovrednovanje se proteže na sve sudionike i cijelu odgojno-obrazovnu ustanovu stoga svaki djelatnik škole može doprinijeti procesu samovrednovanja, a također i roditelji, učenici te predstavnici lokalne zajednice.
« Veljača 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |